ח"כ ביסמוט: "מקומו של כסיף הוא בפרלמנט הפלסטיני"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ ביסמוט: "מקומו של כסיף הוא בפרלמנט הפלסטיני"

    ח"כ בועז ביסמוט אומר הבוקר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "הצער היחידי שיש בליבי על עופר כסיף הוא שאין כרגע בחירות לפרלמנט הפלסטיני. שם מקומו של כסיף שמאשים את כולנו ברצח עם". עוד אמר: "אנחנו לא נלחמים נגד אזרחי עזה אלא נגד המחבלים. אבל לא ייתכן שלחמאס עדיין יש ציוד ואספקה"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בועז ביסמוט התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והתייחס לעצרת אמש בירושלים למען התיישבות יהודית ברצועת עזה: "לא השתתפתי באירוע למען ההתיישבות כי הייתי בהתיישבות עצמה, הייתי בניחום אבלים בשומרון, שמעתי ממשפחות הנופלים את הקריאה לחזור ולהתיישב גם בעזה. אבל חשוב לזכור שכולנו תחת דגל אחד מאחד"

    "אני לא מתבייש להגיד שההתיישבות יקרה לי. למה כאשר מדברים על התיישבות ברצועת עזה כולם נזעקים על ה'פגיעה בבטחון ישראל' אבל הדיון על מדינה פלסטינית הוא לגיטימי?"

    "אנחנו לא נלחמים נגד אזרחי עזה אלא נגד המחבלים. אבל לא ייתכן שלחמאס עדיין יש ציוד ואספקה. ה-א' ב' של הלחימה זה להפסיק את התמיכה בו. מיטוט החמאס היא לא מילה גסה ואנחנו פועלים להשיג את זה. נמוטט אותו בכל דרך אפשרית. אין בחמאס דרג צבאי – אלו טרוריסטים. גם הדרג המדיני שלהם הם מחבלים".

    "הצער היחידי שיש בליבי על עופר כסיף הוא שאין כרגע בחירות לפרלמנט הפלסטיני, שם מקומו של כסיף שמאשים את כולנו ברצח עם. לא יעלה על הדעת שמתקיים דיון בעולם בשאלה האם ישראל מבצעת רצח עם. בית הדין הוקם לאחר השואה כדי למנוע שואה נוספת, לא ייתכן שלאחר הטבח הנורא יושיבו אותנו על ספסל הנאשמים".

    "אני שמח לראות את הפסקת הסיוע לסוכנות אונר"א. האוכלוסייה הפלסטינית גדלה מאז הקמת אונר"א מחצי מיליון לכמעט תשעה מיליון. לא כך נראה השמדת עם".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שישלחו אותו לעזה סורי לבנון או לחיזבאללה נראה את קבלת הפנים שיערכו לו